Role reklamního sloganu v marketingu a image značky – Anna Matějáková
Anna Matějáková
Bachelor's thesis
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Role of advertising slogan in marketing and brand image
Anotácia:
Práce se skládá ze čtyř kapitol. První pojednává o reklamním sloganu, jeho významu v marketingu a procesu jeho vytváření. Druhá kapitola se zabývá obsahovým marketingem. Dále se práce soustředí na image značky. Závěrečná kapitola teoretické části bakalářské práce se věnuje psychologii reklamy, zejména pak působením reklamy na spotřebitele. Cílem praktické části bakalářské práce je zjistit, jaké reklamní …viacAbstract:
Bachelor thesis consists of four chapters. The first chapter deals with the advertising slogan, its importance in marketing and the process of its creation. The second chapter deals with content marketing. Futher the bachelor thesis focuses on brand image. The final chapter deals with psychology of advertising, especially with the effect on consumers. The aim of practical part of the bachelor thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tqdzf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel -
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
Kristýna Čejdová -
Emocionální apely v kampaních UNICEF
Dagmar Nosálová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová