Alexandra ČULAGOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingovej stratégie firmy MALIŠKA s.r.o.

Strategic marketing analysis firm MALIŠKA Ltd.
Abstract:
The bachelar´s thesis is focused to work out some marketing strategy of a chosen corpora-tion during the design of the product strategy is emphasized that is going to be put on the market. The mentioned fact is considered to be the main target of this thesis, while the ef-fort is aimed to improve the general business image. To achieve the given aims we use development of the SWOT analysis and execution …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na vypracovanie marketingovej stratégie vybraného podniku, pričom dôraz je kladený na zostavenie stratégie výrobku, ktorý plánuje spoločnosť uviesť na trh. Uvedená skutočnosť je považovaná za hlavný cieľ práce, pričom snaha je upriamená aj na skvalitnenie celkového imidžu firmy. K dosiahnutiu vytýčených cieľov slúži vypracovanie SWOT analýzy a uskutočnenie dotazníkového …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 15303

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČULAGOVÁ, Alexandra. Analýza marketingovej stratégie firmy MALIŠKA s.r.o.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2030

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management