Analýza marketingovej stratégie firmy MALIŠKA s.r.o. – Alexandra ČULAGOVÁ
Alexandra ČULAGOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingovej stratégie firmy MALIŠKA s.r.o.
Strategic marketing analysis firm MALIŠKA Ltd.
Abstract:
The bachelar´s thesis is focused to work out some marketing strategy of a chosen corpora-tion during the design of the product strategy is emphasized that is going to be put on the market. The mentioned fact is considered to be the main target of this thesis, while the ef-fort is aimed to improve the general business image. To achieve the given aims we use development of the SWOT analysis and execution …víceAbstract:
Bakalárska práca je zameraná na vypracovanie marketingovej stratégie vybraného podniku, pričom dôraz je kladený na zostavenie stratégie výrobku, ktorý plánuje spoločnosť uviesť na trh. Uvedená skutočnosť je považovaná za hlavný cieľ práce, pričom snaha je upriamená aj na skvalitnenie celkového imidžu firmy. K dosiahnutiu vytýčených cieľov slúži vypracovanie SWOT analýzy a uskutočnenie dotazníkového …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
15303
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČULAGOVÁ, Alexandra. Analýza marketingovej stratégie firmy MALIŠKA s.r.o.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing - súčasť finančných inštitúcii
Peter Katrinec -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan