Modalverben und Modalität als DaF-Problem – Bc. Tereza Beránková
Bc. Tereza Beránková
Diplomová práce
Modalverben und Modalität als DaF-Problem
Modal Verbs and Modality in German Teaching
Abstract:
In the theoretical part of the work is described the kategory of modality in German and it is also compared to Czech, in the practical part are analysed different textbooks, the aim of the analysis was the explanation of this topic to students. The work includes also an experiment how difficult the subjective modality is.Abstract:
V teoretické části práce je popsána modalita v němčině a porovnána s češtinou, v praktické části jsou analyzovány různé učebnice z hlediska zprostředkování této problematiky studentům. Práce obsahuje také experiment týkající se náročnosti subjektivní modality.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ojv3p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivní význam modálních sloves
Dana Horníčková -
Srovnání parametrů subjektivní zrakové vertikály, proprioceptivní aferentace a posturální stability u pacientů s cervialgií funkčního původu
Hana Krátká -
VÝSKYT ZÁMĚROVÉ A DISPOZIČNÍ MODALITY ANGLICKÉHO MODÁLNÍHO SLOVESA MAY S OHLEDEM NA ČEŠTINU
Barbora BEROUŠKOVÁ -
Modální slovesa "must" a "have to" ve funkci záhodnostní modality
Sára Kassasová -
Modální slovesa v písemném akademickém diskurzu
Veronika Babčanová -
Modální slovesa “should” a “ought to”– popis užití a funkcí v současné britské a americké angličtině na základě korpusové analýzy
Ivana Vrzalová -
Modální slovesa v anglickém uměleckém textu
Hana HONAJZEROVÁ -
Features of extrinsic modality in coursebooks at intermediate level
Michaela Hůlová