Efektivnost měření spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO – Mgr. Radka ŠKUBALOVÁ
Mgr. Radka ŠKUBALOVÁ
Master's thesis
Efektivnost měření spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO
Effectivity of measuring of the LEGO retail sellers satisfaction
Abstract:
Práce analyzuje za pomocí sběru primárních dat aktuální stav míry spokojenosti prodejců LEGO na tradičním trhu. Tradičním trhem je chápána síť klasických kamenných obchodů. Záměrem práce je porovnat získané výsledky průzkumu s výsledky průzkumu realizovaném již v roce 2004. Na základě zjištění byla ověřena efektivnost původního měření. Cílem je navrhnut projekt zvyšování zákaznické spokojenosti. Projekt …moreAbstract:
The thesis analyses the actual rate of LEGO sellers satisfaction on the traditional market by means of primary data acquisition. The traditional market is explained as shop chains.The aim of the thesis to compare obtained research results with numbers from 2004. On the basis of findings, the effectivity of previous measuring was proved. The target is to draw the project on increasing in customers satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
2796
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKUBALOVÁ, Radka. \textit{Efektivnost měření spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/fgnubk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKUBALOVÁ, Radka. Efektivnost měření spokojenosti maloobchodních prodejců LEGO. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Vliv motorických stereotypů hráčů na klávesové nástroje na kvalitu hry a na poruchy pohybového ústrojí
Jan LECHNER -
Motivační nástroje pro zvýšení aktivity žáků v hodinách tělesné výchovy na SŠ
Markéta Zimandlová Potencová -
Analýza investičného projektu na farme zameranej na pestovanie jabĺk
Šimon Sajko -
Společenská odpovědnost firem jako nástroj na zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Ester Lučanová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Výzkum zákaznické spokojenosti veterinární kliniky
Veronika Hanzelková -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková