Právní, ekonomické a marketingové faktory podmiňující vstup českého subjektu na ruský trh – Petr Moravec
Petr Moravec
Diplomová práce
Právní, ekonomické a marketingové faktory podmiňující vstup českého subjektu na ruský trh
Legal, Economic and Marketing Factors Affecting the Entry of Czech Entity into the Russian Market
Anotace:
Jméno studenta: Bc. Petr Moravec Název diplomové práce: Právní, ekonomické a marketingové faktory podmiňující vstup českého subjektu na ruský trh Tato diplomová práce má za úkol analyzovat proces vstupu českého subjektu na ruský trh. První část práce popisuje základní charakteristiku ruského trhu. Druhá část se zaměřuje na vymezení faktorů ovlivňující vstup podniků na zahraniční trh. Třetí kapitola …víceAbstract:
Name of student: Bc. Petr Moravec Title of thesis: Legal, Economic and Marketing Factors Affecting the Entry of Czech Entity into the Russian Market The main task of this work is to analyse the entry of the Czech entity onto the Russian market. The first part describes the basic characteristics of the Russian market. The second part focuses on defining the factors affecting businesses entering foreign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Naděžda Rozehnalová
- Oponent: Radek Gajdošík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAVEC, Petr. \textit{Právní, ekonomické a marketingové faktory podmiňující vstup českého subjektu na ruský trh}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/fgoawl/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Go back to the kitchen: Research on the phenomenon of sexism and misogyny in video game online communities in the Russian Federation
Anastasia Zvereva -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
The security dilemma between the United States of America and the Russian Federation after annexation of the Crimean Peninsula
Vlastimil Šindelář -
Are natural resources Blessing or a curse? Case study of Russian Federation In 1991-2021
Dominik Tapashidi -
Komerční komunikace značky Staropramen, komparace České republiky a Ruské federace
Alena Hlubučková -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Aspects Influencing Foreign Language Learning of a Learner Diagnosed with ADHD
Lenka Cetkovská