Bc. Igor Aleksandrowicz

Diplomová práce

Globální osvětlení scény pomocí vykreslování do polokrychlí

Global Illumination based on hemicube rendering
Anotace:
Cílem této práce je implementace algoritmu pro výpočet globálního osvětlení scény pomocí vykreslování do polokrychlí. Tato metoda umožňuje výpočet globálního osvětlení a interaktivní průchod osvětlenou scénou pomocí stejného kódu.
Abstract:
The aim of this thesis is to implement a global illumination solution based on hemicube rendering. This method allows for global illumination computation and interactive scene walkthrough to share their code.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2013
  • Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
  • Oponent: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika

Práce na příbuzné téma