Globální osvětlení scény pomocí vykreslování do polokrychlí – Bc. Igor Aleksandrowicz
Bc. Igor Aleksandrowicz
Diplomová práce
Globální osvětlení scény pomocí vykreslování do polokrychlí
Global Illumination based on hemicube rendering
Anotace:
Cílem této práce je implementace algoritmu pro výpočet globálního osvětlení scény pomocí vykreslování do polokrychlí. Tato metoda umožňuje výpočet globálního osvětlení a interaktivní průchod osvětlenou scénou pomocí stejného kódu.Abstract:
The aim of this thesis is to implement a global illumination solution based on hemicube rendering. This method allows for global illumination computation and interactive scene walkthrough to share their code.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wm7ti/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
- Oponent: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Tvorba a animace 3D charakteru a jeho integrace do reálné scény.
Pavol Donko -
Oktalový strom pro "irradiance caching"
Jiří Zvolánek