Specifika pedagogických pracovníků při práci s dyslektickými žáky – Valentina Morávková
Valentina Morávková
Bakalářská práce
Specifika pedagogických pracovníků při práci s dyslektickými žáky
Specifics of teaching staff when working with dyslexic pupils
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá specifika práce pedagogů ve vztahu k žákům se specifickými poruchami učení. Obsahuje analýzu charakteristik těchto poruch, stejně jako metodiky používané pedagogickými pracovníky. Další část práce se zaměřuje na rozhovory s pedagogy a psychologem z pedagogicko-psychologické poradny, zkoumající jejich spolupráci s žáky trpícími SPU.Abstract:
This work examines the specifics of the work of pedagogues in relation to students with specific learning disabilities. It contains an analysis of the characteristics of these disorders, as well as the methodologies used by educators. The next part of the work focuses on interviews with pedagogues and a psychologist from a pedagogical-psychological consultancy, examining their cooperation with pupils …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k58h9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: PhDr. Marie Vacínová, CSc.
- Oponent: PhDr. Ivana Shánilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Andragogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogicko-psychologická poradna v kontextu speciální pedagogiky
Jana DREISEITELOVÁ -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Teaching Multilingual Classes at International Schools with Regard to Students with English as an Additional Language
Pavlína Chejnovská -
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
Jozef Andraš -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ -
Žák s dysfázií, SPU a ADHD v domácím vzdělávání
Lucie Horská