Ing. Lukáš Beneš

Bachelor's thesis

Analýza výsledků zavedení nového výrobku na trh

Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh“ je analýza uvedení nového potravinového doplňku UBIQUINOL Q10 společnosti Finclub s.r.o. na český trh. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu a podrobné rozebrání jeho základních složek – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik …more
Abstract:
The subject of bachelor's thesis „Launching a new product on the market“ is an introduction analysis of a new Finclub Ltd. dietary supplement UBIQUINOL Q10 on the Czech market. In the first part are elaborated theoretical resources for creation of marketing mix and detailed description of its essential elements – so-called 4 P product, price, place and promotion). In the second, practical part is the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Radek Bartuška, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích