Ing. Lukáš Beneš

Bachelor's thesis

Analýza výsledků zavedení nového výrobku na trh

Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh“ je analýza uvedení nového potravinového doplňku UBIQUINOL Q10 společnosti Finclub s.r.o. na český trh. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu a podrobné rozebrání jeho základních složek – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace). Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik …viac
Abstract:
The subject of bachelor's thesis „Launching a new product on the market“ is an introduction analysis of a new Finclub Ltd. dietary supplement UBIQUINOL Q10 on the Czech market. In the first part are elaborated theoretical resources for creation of marketing mix and detailed description of its essential elements – so-called 4 P product, price, place and promotion). In the second, practical part is the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radek Bartuška, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích