MgA. Jan Dobiáš

Diplomová práce

Princip kánonu v renesanční polyfonii a dílech 20. století //s přihlédnutím k jeho použití a přetvoření

The technique of Canon and its use and transformation in Renaissance and 20th century music
Anotace:
ANOTACE Tato práce představuje analýzu čtyř kompozic, který využívají a přetvářejí formu kánonu. Obsahuje rovněž krátký přehled klasických podob této formy a závěrečnou úvahu na téma významu řemesla v umění. Cílem však není stanovit nějaká kompoziční pravidla nebo se takovými pravidly do detailu zabývat, ale spíše prozkoumat nezměrné možnosti, které jedna určitá forma skladateli skýtá. Byly tudíž vybrány …více
Abstract:
ANNOTATION This work provides the analysis of four compositions that utilize and transform the form of Canon. It also includes a brief overview of the classical variants of the form and a final reflection on the meaning of craft in art. The aim, however, is not to establish any rules of composition or to study them in detail, but rather investigate the vastness of different possibilities that a particular …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2012
  • Vedoucí: prof. František Emmert
  • Oponent: Ing. MgA. Edgar Mojdl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/mjoo5/

Janáčkova akademie múzických umění v Brně

Hudební fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Kompozice

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.