Analýza a návrh internetového obchodu pro knihkupectví – Mgr. Otakar Hypš
Mgr. Otakar Hypš
Bakalářská práce
Analýza a návrh internetového obchodu pro knihkupectví
Analyze and design eshop for bookstore
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je dovést vývoj internetového obchodu od samého počátku do fáze spuštění prodeje. Analyzovat podmínky, ve kterých bude obchod vznikat, a jejich analýze se v implementaci a optimalizaci pro vyhledávače přizpůsobit. Praktická část práce spočívá v návrhu a kompletním naprogramování internetového obchodu ve Frameworku Nette.Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and manage the whole process of development of eshop. It analyses the environment of bookstore and uses the analysis to implement and optimize a new application. The practical part of this thesis lies in designing and programming complete eshop using Framework Nette.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sc7ku/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Josef Prokeš, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Šimon Suchomel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Testování a analýza UX designu výukové aplikace pro VR Biomes
Martina Střechová -
Uživatelské testovaní a User experience analýza v oblasti e-commerce
Jan Kliment -
Uživatelské testování jako součást analýzy a návrhu ve vývoji softwaru
David Holík -
Uživatelské testování mobilních verzí online katalogů knihoven
Karel Pospíšil -
Uživatelské testování použitelnosti webové stránky IT MUNI
Simona Kunovská -
Návrh a uživatelské testování aplikace na kognitivní trénink pro jedince se schizofrenií
Anita Ahmad -
Automatizované zpracování prostorových dat z uživatelského testování 3D geovizualizací
Vítězslav Huk -
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach