Event marketing ve vybrané společnosti – Ngomy Stránská
Ngomy Stránská
Bakalářská práce
Event marketing ve vybrané společnosti
Anotace:
Bakalářská práce zaměřená na event marketing je zpracována do dvou části, teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá marketingem obecně, event marketingem obecně a v neposlední řadě realizací event marketingu. Popisuje základní pilíře k realizaci úspěšného eventu. V praktické části se práce zaměřuje na event marketing ve firmě EEZY Events & Education. Významnou část praktické části tvoří …víceAbstract:
The bachelor thesis focused on event marketing is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing in general, event marketing in particular, and ultimately the implementation of event marketing. It describes the fundamental pillars for the successful realization of an event.In the practical part, the thesis focuses on event marketing within the company EEZY …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace produktu EduPlán pro Education.cz
Pavla Čermáková -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Lenka Krištofová -
Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Nikola Tomanová -
Marketingová komunikace Katedry studií lidského pohybu Pedagogické fakulty Ostravské univerzity
Lucie HATLAPATKOVÁ -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva