Ngomy Stránská

Bakalářská práce

Event marketing ve vybrané společnosti

Anotace:
Bakalářská práce zaměřená na event marketing je zpracována do dvou části, teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá marketingem obecně, event marketingem obecně a v neposlední řadě realizací event marketingu. Popisuje základní pilíře k realizaci úspěšného eventu. V praktické části se práce zaměřuje na event marketing ve firmě EEZY Events & Education. Významnou část praktické části tvoří …více
Abstract:
The bachelor thesis focused on event marketing is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing in general, event marketing in particular, and ultimately the implementation of event marketing. It describes the fundamental pillars for the successful realization of an event.In the practical part, the thesis focuses on event marketing within the company EEZY …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management