Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele – Pavlína Votočková
Pavlína Votočková
Diplomová práce
Trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Trends in Fashion Marketing and their influence to consumer buying decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá trendy ve fashion marketingu a jejich vlivem na nákupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k fashion marketingu a jeho aktuálním trendům: Fast Fashion, online nakupování, co-brandingu a vlivu sociálních sítí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou spotřebitelského chování, specifikací …víceAbstract:
This master's thesis deals with Trends in Fashion Marketing and their influence to consumer buying decision. The aim of the thesis is to analyse consumer's attitude to fashion marketing and it's current trends: Fast Fashion, online shopping, co-branding and influence of social sites. The thesis is devided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with consumer behavior, specification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71227
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2017
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71227
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Online nakupování oděvů na českém trhu
Veronika STREJCOVÁ -
Privátní značky ve fashion odvětví
Lucie Homoláčová -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova