Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o. – Jolana MLČÁKOVÁ
Jolana MLČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.
The marketing environment analysis in M servis, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně popsány jednotlivé faktory marketingového prostředí a jsou zde také uvedeny metody vhodné pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost M servis, s.r.o., zabývající se prodejem a servisem vozů, a následně jsou zpracovány analýzy marketingového prostředí …víceAbstract:
The bachelor?s thesis is divided into two parts, theoretical and practical one. In theoretical part respective factors of marketing environment are generally described as well as methods suitable for market analysis. In practical part of the paper the company M servis, s.r.o. (ltd.), dealing in retail and service of automobiles, is characterized, and subsequently analyses of marketing environment are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2010
Identifikátor:
15477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MLČÁKOVÁ, Jolana. Analýza marketingového prostředí ve společnosti M servis, s.r.o.. Uherské Hradiště, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2030
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti Tamat Elektro, s.r.o.
Pavel Vrchotka -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti Emirates
Natálie Nestrašilová -
Zhodnocení podnikatelského prostředí vybrané společnosti
Simona Polášková -
Vyhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí u zemědělské společnosti Dubné, a. s.
Ivana Brožová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Hrňa -
Analýza procesu strategického řízení vybrané společnosti
Jan Šlapák -
Analýza a zhodnocení vnitřního kontrolního systému v konkrétním prostředí obchodní společnosti
Gabriela Pindorová