Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka – Bc. Barbora ČERNÁ
Bc. Barbora ČERNÁ
Diplomová práce
Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka
Event of civil association Festival Hrachovka-The Hrachovka music festival
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblastí eventů, respektive hudebních eventů, konkrétně hudeb-ních festivalů. V teoretické části obecně zkoumá prostředí hudebních eventů a eventů vše-obecně, v praktické části se zabývá hudebním festivalem Hrachovka. Řeší problematiku nízké návštěvnosti a image festivalu. V projektové části naleznete návrhy pro budoucí po-řadatele, jak dovést hudební festival k úspěšné realizaci …víceAbstract:
This thesis deals with the events, or musical events, specifically music festivals. The theo-retical part of work deskribes field of musical events and all-events generally. The practical part deals with the music festival Hrachovka. It explores the issue of low visit rate and image of festival. Project section provides suggestions for future promoters to bring a music festival to a successful realization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18371
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÁ, Barbora. \textit{Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/fhwlnc/.
Jak správně citovat práci
ČERNÁ, Barbora. Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová -
Marketingová komunikace hudební školy
Kirill Smolin -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Analýza marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa
Julie URBANÍKOVÁ -
Marketingová komunikace festivalu Busfest
Ondřej Bačák