Advertisment – the phenomenon of communication – Kamilla Zakirbayeva
Kamilla Zakirbayeva
Bakalářská práce
Advertisment – the phenomenon of communication
Advertisment – the phenomenon of communication
Abstract:
This bachelor's thesis consists of an introduction, theoretical and practical part, conclusion and list of used literature. The first chapters describe the emergence of advertising, its traditions, role in our lives, as well as its tasks. In the theoretical part pays special attention to the components of the communicative structure of the advertising text, its voice and influence of the genre. In …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uoydm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement – the phenomenon of communication
Yana Buriakova -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Television: Critical and positive approaches
Martina Jajtnerova