Aleš Polák

Master's thesis

The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.

Uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Mobilkom, a.s.
Anotácia:
Cílem práce je představení a zhodnocení nástrojů marketingového řízení používaných ve firmě Mobilkom, představení základních teoretických východisek marketingového řízení, stručná charakteristika podniku, analýza nástrojů marketingového mixu a návrhy opatření vedoucích ke zlepšení situace v podniku.
Abstract:
The objective of the thesis is to introduce and evaluate marketing management tools being applied in the company Mobilkom, a.s.; presentation of the basic marketing management theoretical resources, brief characteristics of the company and analysis of the marketing mix instruments as well as suggestion of measures leading to improvement of the company situation.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2010
  • Vedúci: Tereza Vinšová
  • Oponent: Taťána Chrápková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16463