The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s. – Aleš Polák
Aleš Polák
Diplomová práce
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Uplatňování nástrojů marketingového řízení ve firmě Mobilkom, a.s.
Anotace:
Cílem práce je představení a zhodnocení nástrojů marketingového řízení používaných ve firmě Mobilkom, představení základních teoretických východisek marketingového řízení, stručná charakteristika podniku, analýza nástrojů marketingového mixu a návrhy opatření vedoucích ke zlepšení situace v podniku.Abstract:
The objective of the thesis is to introduce and evaluate marketing management tools being applied in the company Mobilkom, a.s.; presentation of the basic marketing management theoretical resources, brief characteristics of the company and analysis of the marketing mix instruments as well as suggestion of measures leading to improvement of the company situation.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16463
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2010
- Vedoucí: Tereza Vinšová
- Oponent: Taťána Chrápková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16463
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Project Management
Salvika Bali -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení
Iva Kážová -
Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení
Iryna Glushchenko -
Moderní marketingové řízení podniku v Číně
Yijing Li -
Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení
Tereza Čiháková