Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku – Mgr. Gabriela Pilátová
Mgr. Gabriela Pilátová
Master's thesis
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
The Development of Self Assessment During One Year Among Pupils of Younger School Age
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na vývoj sebehodnocení u žáků mladšího školního věku během jednoho roku, konkrétně u žáků 3. a 4. ročníku. S využitím kvalitativního přístupu a metod, jako je dlouhodobé systematické zúčastněné pozorování, polostrukturované rozhovory a analýza obsahu žákovských produktů, se snažím zjistit míru vývoje sebehodnocení. Výsledky naznačují, že žáci procházejí různými fázemi ve …viacAbstract:
The thesis focuses on developing self-assessment among younger elementary school students over one year, specifically among students in the 3rd and 4th grades. Utilizing qualitative approaches and methods such as long-term systematic participant observation, unstructured interviews, and analysis of student products, the aim is to ascertain the extent of self-assessment development. The results indicate …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wfkdb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Formativní hodnocení žáků 2. stupně v hodinách anglického jazyka
Marie Horáková -
Hodnocení žáků z pohledu učitele
Markéta KOLÁŘOVÁ -
Reakce učitelů, žáků a rodičů na změnu závěrečného hodnocení na vybrané základní škole – případová studie
Jitka Šufajzlová -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Výzkum školního hodnocení a sebehodnocení v primárním vzdělávání
Alena MIČKOVÁ -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová