Bc. Jessica Niederlová

Diplomová práce

Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh

Marketing strategy for the expansion of the Czech company MUFFIK on the German market
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tvorbě marketingové strategie pro expanzi české společnosti MUFFIK na německý trh. Teoretická část definuje klíčové pojmy v oblasti mezinárodního marketingu, věnuje se nástrojům pro analýzu vnějšího i vnitřního prostředí a poskytuje tedy teoretické podklady užitečné k vypracování efektivní strategie. Analytická část se zabývá především analýzou společnosti samotné, německého …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the development of a marketing strategy for the expansion of the Czech company MUFFIK on the German market. The theoretical part defines the key concepts in the field of international marketing, focuses on tools for analyzing the external and internal environment and thus provides theoretical background useful for developing an effective strategy. The analytical part deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
  • Oponent: Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON