Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh – Bc. Jessica Niederlová
Bc. Jessica Niederlová
Diplomová práce
Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh
Marketing strategy for the expansion of the Czech company MUFFIK on the German market
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tvorbě marketingové strategie pro expanzi české společnosti MUFFIK na německý trh. Teoretická část definuje klíčové pojmy v oblasti mezinárodního marketingu, věnuje se nástrojům pro analýzu vnějšího i vnitřního prostředí a poskytuje tedy teoretické podklady užitečné k vypracování efektivní strategie. Analytická část se zabývá především analýzou společnosti samotné, německého …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the development of a marketing strategy for the expansion of the Czech company MUFFIK on the German market. The theoretical part defines the key concepts in the field of international marketing, focuses on tools for analyzing the external and internal environment and thus provides theoretical background useful for developing an effective strategy. The analytical part deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik
Pavlína Sehnalová -
Marketingová strategie resortu
Adéla Mojžíšová -
Marketingová strategie investiční společnosti WOOD & Company se zaměřením na český a slovenský trh
Kristýna Mrakavová -
Marketingová strategie podniku Kino Kavárna
Kateřina Rejdáková -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg