Komerčná banka nového tisícročia – Bc. Katarína Valková
Bc. Katarína Valková
Bakalářská práce
Komerčná banka nového tisícročia
Commercial Bank of the New Millenium
Abstract:
The bachelor's thesis shows milestones of world and Slovak banking in the period of economic crisis and the advent of new technologies. It summarizes and analyzes the effects of changing entrepreneurial climate on the different elements of the marketing mix of commercial banks in Slovak environment. The thesis consists of three chapters. The first one stresses the specificity of the position of commercial …víceAbstract:
Bakalárska práca poukazuje na míľniky, ktorými prechádza svetové a slovenské bankovníctvo v čase hospodárskej krízy a príchodom nových technológií. Sumarizuje a analyzuje dopady zmeneného podnikateľského prostredia na jednotlivé zložky marketingového mixu komerčných bánk v slovenskom prostredí. Práca pozostáva z troch kapitol. Prvá časť zdôrazňuje špecifickosť v postavení komerčných bánk medzi ostatnými …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/m531l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Valér Demjan, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Jana Kotlebová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketingový mix služeb hotelu The National
Nikola Ptáčková -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková