Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody Balanced scorecard – Bc. Ondřej Juříček
Bc. Ondřej Juříček
Diplomová práce
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody Balanced scorecard
Company strategy and its implementation through the balanced scorecard method
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody Balanced Scorecard“ je strategická analýza stávajícího stavu zkoumaného podniku, navržení vhodné strategie rozvoje tohoto podniku a doporučení pro implementaci strategie prostřednictvím metody Balanced Scorecard do podnikového řízení. V úvodu práce je stanoven její cíl a akcentována důležitost souladu strategického …víceAbstract:
The subject of submitted diploma thesis „Company strategy and its implementation through the Balanced Scorecard method“ is strategic analysis of current company´s state, suggestion of suitable development strategy and recommendation for strategy implementation into company´s management through the Balanced Scorecard method. In the introduction there is main goal of the thesis set and importance of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f61g7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Jaromír Němec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická mapa cateringové společnosti
Marie Křivánková -
Developing a business strategy to achieve sustainable competitive advantage for Trafin Oil, a.s.
Michał Noga -
Strategická aliance jako zdroj konkurenční výhody
Alžběta Vondráčková -
Finanční analýza v budování konkurenční výhody podniku
Jana Trusinová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Konkurenční výhoda podniku - analýza vybraného podniku
Petr Kuchař -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
Ivana Popelářová