Angažované chování zákazníků e-shopu – Natalie Sýkorová
Natalie Sýkorová
Bakalářská práce
Angažované chování zákazníků e-shopu
Customer Citizenship Behaviour of E-shop
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na angažované chování zákazníků v marketingu na trhu jezdeckých potřeb. Cílem práce bylo zjistit motivy, které vedou respondenty k tomuto angažovanému chování a spokojenost respondentů se zakoupenými produkty na e-shopu Veroniq. Výzkum byl realizován online, za pomoci metody CAWI a zúčastnilo se ho 52 zákazníků e-shopu a 221 ostatních respondentů. Na základě analýzy …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on customer engagement behavior in marketing on a horse-equipment market. The aim was to detect motivational factors which leads respondents to this engagement behavior and to measure customer satisfaction with products bought on e-shop Veroniq. The research was held online while using CAWI method and was filled by 52 e-shop customers and 221 other respondents. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146906
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva