Problémové chování u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – Barbora KOCIFAJOVÁ
Barbora KOCIFAJOVÁ
Bakalářská práce
Problémové chování u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Problem behaviour of children with special educational needs
Anotace:
Ve své bakalářské práci Problémové chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami jsem se zabývala různými formami problémového chování u dětí se speciální vzdělávací potřebou na základní škole a možnostmi jeho zvládání. Teoretická část je zaměřena na problematiku několika souvisejících okruhů, kdy bylo mou snahou proniknout na základě odborné literatury do podstatných terminologií a to nejprve …víceAbstract:
In my Bachelor Thesis Problem behavior of children with special educational needs I focused on various forms of problem behavior of these children at elementary school and I also focused on possibilities of its copying. The theoretical part is focused on the issue of various but related topics, when my intention based on professional literature was to insight into important terms namely first to define …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Zveřejnit od: 6. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCIFAJOVÁ, Barbora. Problémové chování u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Vysoce funkční Aspergerův syndrom: handicap nebo dar?
Jan Rýdl