Problémové chování u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami – Barbora KOCIFAJOVÁ
Barbora KOCIFAJOVÁ
Bachelor's thesis
Problémové chování u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Problem behaviour of children with special educational needs
Abstract:
Ve své bakalářské práci Problémové chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami jsem se zabývala různými formami problémového chování u dětí se speciální vzdělávací potřebou na základní škole a možnostmi jeho zvládání. Teoretická část je zaměřena na problematiku několika souvisejících okruhů, kdy bylo mou snahou proniknout na základě odborné literatury do podstatných terminologií a to nejprve …moreAbstract:
In my Bachelor Thesis Problem behavior of children with special educational needs I focused on various forms of problem behavior of these children at elementary school and I also focused on possibilities of its copying. The theoretical part is focused on the issue of various but related topics, when my intention based on professional literature was to insight into important terms namely first to define …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Accessible from:: 6. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCIFAJOVÁ, Barbora. Problémové chování u žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Vysoce funkční Aspergerův syndrom: handicap nebo dar?
Jan Rýdl