Zuzana Pavlů

Master's thesis

Brand management vybrané značky

Brand management of selected brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení značky. Cílem práce bylo shrnout problematiku brand managementu a získané poznatky aplikovat na konkrétní značku. Tato aplikace spočívala v analýze stávajícího řízení značky, jeho hodnocení a navržení doporučení pro případná zlepšení při jejím řízení v budoucnu. Teoretická část práce vysvětluje pojem značka, popisuje funkce a prvky značky a zabývá se jednotlivými …more
Abstract:
The thesis engages in the subject of brand management. The objective of the thesis was to conceive the subject of brand management and to apply the knowledge gained to a particular brand. This includes analysis and evaluation of current brand management of the brand selected and also suggested recommendations for managing the brand in the future. The theoretical part of the thesis focuses on brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Patrik Skála

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37740

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic