Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci – Anastasia Zhurbenko
Anastasia Zhurbenko
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
Analysis of customer satisfaction with the mobile application
Anotace:
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s meditační mobilní aplikací „Z“ prostřednictvím metodiky evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI), vymezuje jednotlivé faktory zákaznické spokojenosti, určuje celkovou spokojenost a následně prezentuje výsledky ve slovní a grafické podobě. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou představeny základní termíny …víceAbstract:
Abstract: This bachelor thesis deals with measuring customer satisfaction with the meditation mobile application “Z” through the methodology of the European Customer Satisfaction Index (ECSI), to define individual factors of customer satisfaction, determine overall satisfaction and then present the results in verbal and graphical form. The work is divided into three parts. The theoretical part introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83572
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Roman Potěšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83572
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Analýza spokojenosti zákazníků s produkty výrobního podniku
Ester Pajerová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič