Anastasia Zhurbenko

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci

Analysis of customer satisfaction with the mobile application
Anotace:
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků s meditační mobilní aplikací „Z“ prostřednictvím metodiky evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI), vymezuje jednotlivé faktory zákaznické spokojenosti, určuje celkovou spokojenost a následně prezentuje výsledky ve slovní a grafické podobě. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou představeny základní termíny …více
Abstract:
Abstract: This bachelor thesis deals with measuring customer satisfaction with the meditation mobile application “Z” through the methodology of the European Customer Satisfaction Index (ECSI), to define individual factors of customer satisfaction, determine overall satisfaction and then present the results in verbal and graphical form. The work is divided into three parts. The theoretical part introduces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Roman Potěšil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83572

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management