Psychologický přístup k POS reklamě – Bc. Jitka Janurová
Bc. Jitka Janurová
Bachelor's thesis
Psychologický přístup k POS reklamě
Psychological Approach to POS Advertising
Anotácia:
Předpokládaná bakalářská práce se zabývá psychologickým přístupem k POS reklamě. Práce je zaměřena především na rozhodovací proces u zákazníků společnosti McDonald’s. Je zkoumán také in-store marketing, který je úzce spjat s již zmíněnou POS reklamou a také s psychologií barev a tvarů. Práce v psychologickém kontextu se zaobírá i emocemi u člověka při jeho rozhodování o koupi určitého výrobku, jak …viacAbstract:
Submitted thesis deals with the psychological approach to POS advertising. The thesis is mainly focused on the decision-making process of customers at McDonald's. The in-store marketing is also researched since it is closely related with the mentioned POS advertising just like with psychology of colors and shapes. The thesis, in a psychological context, discusses human emotions when deciding on purchasion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l4by3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Application of mathematical model in consumer decision making in product selection
Ilyas Akhmetov -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Rozhodovací proces v podniku
Patrik Žáček