Nikola Spurná

Bakalářská práce

Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment

Influence of brand’s “country of origin” on consumer’s shopping decisions with a focus on chocolate market segment
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv země původu na nákupní rozhodování konečných spotřebitelů v rámci segmentu tabulkových čokolád. Dále se práce zaměřuje na okolnosti tímto atributem podmíněné, jako jsou předsudky, očekávání a upřednostňování produkce určitých zemí. Důraz je také kladen na značky společností aktivních na českém trhu a aktuální situaci v rámci tržního segmentu. Hlavní výzkumnou metodou …více
Abstract:
This bachelor’s thesis investigates influence of country of origin on shopping decisions made by end consumers within a segment of chocolate tablets. Furthermore focuses this thesis on circumstances influenced by this attribute. These are prejudices, expectations and favouring of production from certain countries. Brands active on Czech market are emphasized as well as current situation in this segment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Soňa Gullová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79179