Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment – Nikola Spurná
Nikola Spurná
Bakalářská práce
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
Influence of brand’s “country of origin” on consumer’s shopping decisions with a focus on chocolate market segment
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv země původu na nákupní rozhodování konečných spotřebitelů v rámci segmentu tabulkových čokolád. Dále se práce zaměřuje na okolnosti tímto atributem podmíněné, jako jsou předsudky, očekávání a upřednostňování produkce určitých zemí. Důraz je také kladen na značky společností aktivních na českém trhu a aktuální situaci v rámci tržního segmentu. Hlavní výzkumnou metodou …víceAbstract:
This bachelor’s thesis investigates influence of country of origin on shopping decisions made by end consumers within a segment of chocolate tablets. Furthermore focuses this thesis on circumstances influenced by this attribute. These are prejudices, expectations and favouring of production from certain countries. Brands active on Czech market are emphasized as well as current situation in this segment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79179
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79179
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Nákupní chování nastávajících maminek na trhu s rychloobrátkovým zbožím v ČR
Iveta Chládková -
Integrace umělé inteligence do obchodu s rychloobrátkovým zbožím
Juraj Bagi -
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
Michaela Žilinská -
Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím
Iroda Zakirova -
Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím
Stanislav Říha