Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele – Bc. Tamara Charashvili
Bc. Tamara Charashvili
Diplomová práce
Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele
The effectiveness of Global Advertising and its Effect on Consumers
Anotace:
Tématem této diplomové práce je globální reklama, která se stala výsledkem procesu aktivní globalizace. Hlavním cílem práce je vyhodnocování efektivity globální reklamy a její účinnosti na českého spotřebitele, a to komparačními metodami a dotazníkovým šetřením. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část obsahující několik podkapitol. V teoretické části je první podkapitola věnována pojetí …víceAbstract:
The topic of this thesis is global advertising, which has become the result of the process of active globalization. The main goal of the thesis is to evaluate the effectiveness of global advertising and its effectiveness on the Czech consumer, using comparative methods and a questionnaire survey. The thesis is divided into a theoretical and a practical part containing several subsections. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w4nk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama jako obraz kultury
Uliana Baliasnikova -
Reklama jako obraz kultury
Khrystyna Beregova -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko