Bc. Tamara Charashvili

Diplomová práce

Efektivita globální reklamy a její vliv na spotřebitele

The effectiveness of Global Advertising and its Effect on Consumers
Anotace:
Tématem této diplomové práce je globální reklama, která se stala výsledkem procesu aktivní globalizace. Hlavním cílem práce je vyhodnocování efektivity globální reklamy a její účinnosti na českého spotřebitele, a to komparačními metodami a dotazníkovým šetřením. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část obsahující několik podkapitol. V teoretické části je první podkapitola věnována pojetí …více
Abstract:
The topic of this thesis is global advertising, which has become the result of the process of active globalization. The main goal of the thesis is to evaluate the effectiveness of global advertising and its effectiveness on the Czech consumer, using comparative methods and a questionnaire survey. The thesis is divided into a theoretical and a practical part containing several subsections. In the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace