Rozdíly v marketingové komunikaci mezi prodejcem standardní a prémiové značky vozů – Fabrizio Sinigallia
Fabrizio Sinigallia
Bakalářská práce
Rozdíly v marketingové komunikaci mezi prodejcem standardní a prémiové značky vozů
Differences in marketing communication between the vendors of standard and premium brand cars.
Anotace:
Bakalárká práce se zabývá marketingovou komunikaci dvou autosalonů v České republice. První autosalon je ESAKO SÝKORA, který je prodejcem vozů Mitsubisi, druhý autosalon je Scuderia Praha, který prodává exkluzivní vozy Ferrari a Maserati. Cílem práce je stanovení rozdílů použitých metod v rámci marketingové komunikace těchto dvou autosalonů.Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické …víceAbstract:
The thesis analyses the marketing communication of two car showrooms in the Czech Republic. The first one ESAKO SYKORA distributes Mitsubishi vehicles, the latter is Scuderia Praha which sells exclusive premium ranged vehicles branded Ferrari and Maserati. The aim of the research paper is to establish and outline the differences between the two car dealers' marketing communication strategies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace ve službách
Veronika Polívková -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Michaela Niklová -
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
Nikoleta Veseľková -
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
Naděžda Galustjan -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská -
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
Xiaorui Wang
Název
Vložil
Vloženo
Práva