Naděžda Galustjan

Diplomová práce

Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia

Motivace ke koupí luxusního zboží: Případ České republiky a Arménie
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na motivaci ke koupí luxusního zboží a to na případě České republiky a Arménie. První kapitola je věnovaná luxusnímu trhu obecne a je zde definováno luxusní zboží. Druhá kapitola je o teorii za motivací, uvádí tři podstatné modely, které se tímto zabývají. Třetí kapitola vytváří metodologii pro empirickou část praáce. Čtvrtá kapitola analyzuje data získaná z dotazníku …více
Abstract:
This thesis focuses on the motivations behind the purchase of luxury goods in the Czech Republic and Armenia. The first chapter examines the luxury market and defines luxury goods. The second chapter focuses on the theoretical background for motivation, bringing together 3 different significant frameworks. The third chapter creates the methodology for the empirical part of the the thesis and the fourth …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78731

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod