Zhodnocení marketingové komunikace na sociálních sítích – Amálie Nováková
Amálie Nováková
Bakalářská práce
Zhodnocení marketingové komunikace na sociálních sítích
Evaluation of social network marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na influencer marketing ajeho dopad na instagramový profil i facebookovou stránku vybrané cestovní agentury. Vliv influencer marketingu je hodnocen pomocí tří metrik. Tyto ukazatelé jsou sledovány v třináctitýdenním období, kdy probíhala marketingová kampaň pro cestovní agenturu vedená vybranými influencery. To, nakolik tento typ marketingu ovlivní zmiňované profily …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on influencer marketing and its impact on the Instagram profile and Facebook page of a selected travel agency. The impact of influencer marketing is evaluated using three metrics. The metrics are monitored over a thirteen-week period when a marketing campaign for the travel agency was conducted by the selected influencers. The extent to which this type of marketing influences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Jana Pitrová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská -
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Eva Šlesingrová -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová -
Propagace v ruských mediích.
Kirill PONAMAREV -
Propagace v ruských médiích. Její historie,funkce, typy reklamy a jejich psychologické působení.
Jana JERSÁKOVÁ -
Percepce propagace vybraného centra pro seniory potenciálními uživateli jeho služeb
Anežka Votrubová
Název
Vložil
Vloženo
Práva