Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s. r. o. – Ivana BRNIAKOVÁ
Ivana BRNIAKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s. r. o.
Marketing Communication Analysis in Company Motomedia Agency, s. r. o.
Abstract:
Bakalárska práca je analýzou marketingovej komunikácie v spoločnosti Motomedia agency, s. r. o. Teoretická časť sa opiera o poznatky z oblasti marketingu a spracováva literárne pramene týkajúce sa tiež makro a mikroprostredia, tržných segmentov a tvorby reklamnej kampane, pomocou ktorej sa napĺňajú ciele propagácie. Praktická časť tejto práce sa zaoberá rozborom všetkých doposiaľ realizovaných marketingových …moreAbstract:
This bachelor thesis aims to analyze marketing communication in Motomedia agency, s. r. o. The theoretical part has focused on general marketing theories; and above all it provides us with theoretical background about macro and microenvironment of the companies, about market sectors and about creation of advertising campaigns which are base for successful promotion. The analysis is done with intend …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
9693
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRNIAKOVÁ, Ivana. \textit{Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/fj72kd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRNIAKOVÁ, Ivana. Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2038
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ -
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Natália Drozdová -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingový mix výrobní společnosti Kimbex, s.r.o.
Eva Kubišová