Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s. r. o. – Ivana BRNIAKOVÁ
Ivana BRNIAKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s. r. o.
Marketing Communication Analysis in Company Motomedia Agency, s. r. o.
Anotace:
Bakalárska práca je analýzou marketingovej komunikácie v spoločnosti Motomedia agency, s. r. o. Teoretická časť sa opiera o poznatky z oblasti marketingu a spracováva literárne pramene týkajúce sa tiež makro a mikroprostredia, tržných segmentov a tvorby reklamnej kampane, pomocou ktorej sa napĺňajú ciele propagácie. Praktická časť tejto práce sa zaoberá rozborom všetkých doposiaľ realizovaných marketingových …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to analyze marketing communication in Motomedia agency, s. r. o. The theoretical part has focused on general marketing theories; and above all it provides us with theoretical background about macro and microenvironment of the companies, about market sectors and about creation of advertising campaigns which are base for successful promotion. The analysis is done with intend …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRNIAKOVÁ, Ivana. Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ -
Online marketingová komunikácia pre podnikateľský subjekt Splav Hrona
Jakub Švantner -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Natália Drozdová -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingový mix výrobní společnosti Kimbex, s.r.o.
Eva Kubišová