Ivana BRNIAKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s. r. o.

Marketing Communication Analysis in Company Motomedia Agency, s. r. o.
Anotace:
Bakalárska práca je analýzou marketingovej komunikácie v spoločnosti Motomedia agency, s. r. o. Teoretická časť sa opiera o poznatky z oblasti marketingu a spracováva literárne pramene týkajúce sa tiež makro a mikroprostredia, tržných segmentov a tvorby reklamnej kampane, pomocou ktorej sa napĺňajú ciele propagácie. Praktická časť tejto práce sa zaoberá rozborom všetkých doposiaľ realizovaných marketingových …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to analyze marketing communication in Motomedia agency, s. r. o. The theoretical part has focused on general marketing theories; and above all it provides us with theoretical background about macro and microenvironment of the companies, about market sectors and about creation of advertising campaigns which are base for successful promotion. The analysis is done with intend …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9693

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miroslava Komínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BRNIAKOVÁ, Ivana. Analýza marketingové komunikace ve firmě Motomedia agency, s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 05. 2038

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika