Bc. Jiří Mouka
Diplomová práce
Marketing strategy of an IT firm
Marketingová strategie IT firmy
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření marketingové strategie pro firmu Notum Technologies. Tato mladá, rychle rostoucí firma z Brna potřebuje marketingový plán pro svůj další růst. Je provedena externí a interní analýza a spolu s hloubkovými rozhovory je evaluována pozice, výhody a nebezpečí této firmy. Na závěr je vypracován finanční plán, shrnující všechna doporučeníAbstract:
The aim of this thesis is to create a marketing strategy for Notum Technologies. This company is a young company in Brno that is quickly growing and needs a plan for its marketing department. External and internal analyses are performed to-gether with an in-depth interview in order to assess the position, benefits, and threats. A financial plan is presented summarizing all the recommendations.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Analysis of GDPR Application in IT Companies in the Czech Republic
Daniela Klíčová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková