A Business Plan for a Selected Company – Karolína Wlosoková
Karolína Wlosoková
Bakalářská práce
A Business Plan for a Selected Company
A Business Plan for a Selected Company
Abstract:
This bachelor's thesis deals with developing a business plan for a second hand in Zlín. The thesis consists of two parts - theory and analysis. The theoretical part explains basic terminology connected with business and describes a general structure of a business plan. The analytical part develops a concrete business plan for the establishment of the second hand and defines individual chapters of a …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro secondhand ve Zlíně. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy spojené s podnikáním a uvedena obecná struktura podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá vypracováním konkrétního podnikatelského plánu pro secondhand a popisuje jeho jednotlivé kapitoly - popis společnosti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Wlosoková, Karolína. A Business Plan for a Selected Company. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Analýza konkurence na trhu se sportovní výživou
Lucie Dvořáková -
Analýza konkurence lyžařského střediska
Jan Zapletal -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina