Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA – Bc. Gabriel Robek
Bc. Gabriel Robek
Master's thesis
Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA
Project of Application of Marketing Tools For a Newly Forming Photography Business on US Market
Abstract:
Cílem práce je aplikace marketingových nástrojů pro nově vznikající firmu na trhu fotografických služeb. Práce se zaobírá analýzou prostředí začínající firmy. Jejím výsledkem je zjištění, že předpoklady o konkurenci firmy nebyly zcela přesné. Za pomoci SWOT analýzy byly identifikovány možnosti firmy a prvky vyžadující zlepšení. Na tomto základě byl vy-tvořen marketingový mix a popsány prvky marketingové …moreAbstract:
The goal of this thesis is an application of marketing tools for a newly created photography services company. The work is concerned with analysis of the new company's environment. The result is a finding that the company's competition projections weren't entirely accurate. With the aid of SWOT analysis, capabilities of the company were identified along with elements needing improvement. Based on this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROBEK, Gabriel. \textit{Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/fjad6x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Robek, Gabriel. Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Daniela Janurová -
Digitální komunikace a obsah e-commerce portálu
Lukáš Foltýn -
Marketingová komunikace podniku
Matyáš Král -
Digitální komunikace značky Východní Morava
Daniel Pospěch -
Analýza internetové komunikace v prostředí vzdělávacích zařízení
Adam Žingor -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka