Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA – Bc. Gabriel Robek
Bc. Gabriel Robek
Diplomová práce
Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA
Project of Application of Marketing Tools For a Newly Forming Photography Business on US Market
Anotace:
Cílem práce je aplikace marketingových nástrojů pro nově vznikající firmu na trhu fotografických služeb. Práce se zaobírá analýzou prostředí začínající firmy. Jejím výsledkem je zjištění, že předpoklady o konkurenci firmy nebyly zcela přesné. Za pomoci SWOT analýzy byly identifikovány možnosti firmy a prvky vyžadující zlepšení. Na tomto základě byl vy-tvořen marketingový mix a popsány prvky marketingové …víceAbstract:
The goal of this thesis is an application of marketing tools for a newly created photography services company. The work is concerned with analysis of the new company's environment. The result is a finding that the company's competition projections weren't entirely accurate. With the aid of SWOT analysis, capabilities of the company were identified along with elements needing improvement. Based on this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROBEK, Gabriel. \textit{Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fjad6x/.
Jak správně citovat práci
Robek, Gabriel. Projekt aplikace nástrojů marketingu pro nově vznikající firmu s fotografickými službami na trhu USA. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Daniela Janurová -
Digitální komunikace a obsah e-commerce portálu
Lukáš Foltýn -
Marketingová komunikace podniku
Matyáš Král -
Digitální komunikace značky Východní Morava
Daniel Pospěch -
Analýza internetové komunikace v prostředí vzdělávacích zařízení
Adam Žingor -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka