Teaching Vocabulary through Computers – Magdalena Slánská, DiS.
Magdalena Slánská, DiS.
Bakalářská práce
Teaching Vocabulary through Computers
Teaching Vocabulary through Computers
Abstract:
The thesis deals with the theme learning vocabulary through computers. ibegin with the term learning viewed from the perspectives of behaviourist, cognitivist and constructivist learning theories. then computer is presented as a modern learning tool able to provide learners with rich learning environment, when used with respect to the knowledge of the learning process. Positive and negative features …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem osvojování slovní zásoby pomocí počítače. Záměrem této práce je definovat přínos počítače pro učitele i jeho žáky. V teoretické části se zabývám procesem učení z hlediska behavioristické, kognitivní a konstruktivistické teorie učení. Využití počítače jako didaktického prostředku je reflektováno ze strany učitele i žáka. Kategorie žáků mladšího školního věku je reflektována …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slánská, Magdalena. Teaching Vocabulary through Computers. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Využití výukových metod Františka Lýska s podporou moderních technologií při výuce hudební výchovy na 1. stupni základní školy
Ota Nožka -
Enabling the Future alternativní pohled na projektovou výuku s podporou 3D tisku
Ingrid VÁCOVÁ -
Výuka tematického celku s podporou virtuální reality
Anežka EBROVÁ -
Výuka geometrie na základní škole s podporou digitálních technologií a 3D tisku
Daniel ŠTROBL -
Výuka izomerie organických sloučenin s podporou molekulových modelů na střední škole
Kateřina Cemperová -
Výuka matematiky s podporou ICT se zaměřením na typy inteligence žáka
Dagmar KOCICHOVÁ -
Výuka matematického tématu mocniny s podporou softwaru
Daniel GRONYCH -
Výuka množin bodů dané vlastnosti s podporou GeoGebra
Lenka Hatriková