Bc. Klečková Klečková

Bakalářská práce

Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol

Teaching in Tandem as a Tool of Professional Development of Teachers in Elementary Schools
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se věnuje tématu tandemové výuky, která je jistou formou párové výuky. Při přípravě hodiny, v jejím průběhu i po ní jsou si oba učitelé, kteří jsou aktéry vyučovací hodiny, sobě rovnými a na základě inspirace, motivace, sdílení a zpětné vazby se vzájemně profesně obohacují. Tandemová výuka je tedy určitým nástrojem profesního rozvoje, který na rozdíl od ostatních forem čas …více
Abstract:
The bachelor’s work deals with the topic of tandem teaching which is a form of pair teaching. During the preparation of the lesson, during and after the lesson, both teachers who are the actors of the lesson are equal and, based on inspiration, motivation, sharing and feedback, they enrich each other professionally. Thus, tandem teaching is a certain tool of professional development which, unlike other …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Katarína Rozvadská
  • Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta