Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol – Bc. Klečková Klečková
Bc. Klečková Klečková
Bakalářská práce
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Teaching in Tandem as a Tool of Professional Development of Teachers in Elementary Schools
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se věnuje tématu tandemové výuky, která je jistou formou párové výuky. Při přípravě hodiny, v jejím průběhu i po ní jsou si oba učitelé, kteří jsou aktéry vyučovací hodiny, sobě rovnými a na základě inspirace, motivace, sdílení a zpětné vazby se vzájemně profesně obohacují. Tandemová výuka je tedy určitým nástrojem profesního rozvoje, který na rozdíl od ostatních forem čas …víceAbstract:
The bachelor’s work deals with the topic of tandem teaching which is a form of pair teaching. During the preparation of the lesson, during and after the lesson, both teachers who are the actors of the lesson are equal and, based on inspiration, motivation, sharing and feedback, they enrich each other professionally. Thus, tandem teaching is a certain tool of professional development which, unlike other …víceKlíčová slova
pedagogická profese profesní rozvoj učitelů další vzdělávání učitelů motivace k dalšímu vzdělávání konstruktivismus spolupráce tandemová výuka párová výuka institucionální podpora pedagogical profession professional development of teachers further education of teachers motivation for further education constructivism cooperation tandem teaching pair teaching institutional support
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eit5k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Katarína Rozvadská
- Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Professional development of English teachers
Lucie Ondrová -
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
A GROUNDED THEORY STUDY TO CREATE REFLECTIVE PRACTICE MOTIVATION MODEL FOR PRIMARY SCHOOL PRESERVICE TEACHERS IN A CHINESE NORMAL UNIVERSITY
Mengjiao LIANG -
Further Education of Teaching Staff
Martin Brandstätter -
Development of critical thinking skills in medical education through teaching strategies: a perception of future teachers of professional subject for medical schools
Bisola Christiana ADELEKE