Kateřina Bendová

Bachelor's thesis

Afektivní složka vedení výuky (classroom management) ve výuce angličtiny u adolescentů a dospělých studentů

Affective component of classroom management in teaching English to adolescents and adult students
Abstract:
Tato bakalářská práce se blíže zabývá problematikou řízení procesů ve třídě s důrazem na odbornou přípravu učitelů na tuto roli. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část pro ověření teoretických závěrů. Teoretická část práce je rozdělena na dvě základní části, a to je klima třídy obecně a učitel a jeho role při utváření klimatu třídy. Tyto dvě části jsou dále děleny na několik odborných …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the specifics of classroom management with emphasis on the professional training of teachers for this role. This thesis is divided into theoretical and empirical parts. The empirical segment examines the theoretical conclusions. The theoretical part is divided into two basic sections; the atmosphere of the classroom in general and the teacher in his role while creating …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 9. 2019
  • Supervisor: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jitka Urbanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT College