Bc. Vojtěch Kašpárek
Master's thesis
Třídní klima jako výzkumný problém
Classroom climate as a research topic
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice třídního klimatu a způsobům jeho měření. Text je členěn na dvě hlavní části. První – teoretická část se zaměřuje na fenomén třídního klimatu a jeho základní vymezení. Dále se soustředí na představení pedagogického výzkumu a jednotlivé přístupy k jeho realizaci. V druhé – aplikační části textu je pak představen návrh pedagogického výzkumu se zaměřením na třídní …moreAbstract:
This diploma thesis is concerned with a classroom climate phenomenon and ways of measuring it. Text is divided into two main sections. The first – theoretical section focuses on classroom climate phenomenon and its fundamental definition. Further more the text deals with introduction of pedagogical research and approaches to its realization. In the second – application part is introduced authors design …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cxx8c/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Barbora Vacková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Radim Štěrba, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Civics / Lower Secondary School Teacher Training in Civics
Theses on a related topic
-
Návrh akčního plánu CSR
Jiří Vrba -
Využití lapbooku v hodinách zeměpisu v zrcadle akčního výzkumu
Filip Mokrý -
Návrh sady principů pro zlepšování User Experience – akční výzkum v agilním týmu
Antonín Šrámek -
Možnosti využití akčního výzkumu ke zkvalitňování motivace žáků k učení na 2. stupni základní školy
Barbora Lančová -
Návrh sady principů pro zavádění a zlepšování přístupu DevOps - akční výzkum v agilním týmu
Kateřina Vaculová -
Havranické vřesoviště - návrh terénní výuky pro 9. ročník základní školy
Sophia Richterová -
Třídní učitel jako spolutvůrce klimatu ve třídě
Karolína Mlejnková -
Pozitivní klima ve třídě mateřské školy z pohledu rodičů dětí
Julie Košková