Porovnání využití typů komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě. – Tereza Hutárková
Tereza Hutárková
Master's thesis
Porovnání využití typů komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě.
Comparing the use of types of communication and communication tools in small and large business
Anotácia:
Hlavním smyslem této práce je analýza komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zabývá komunikací jak z pohledu "běžného" člověka, tak firmy. Je rozdělena na tyto části: Komunikace, Firemní komunikace. Praktická část obsahuje metodiku pro hodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách, charakteristiku obou …viacAbstract:
The main purpose of this thesis is the analysis of communications and communication tools in small and large business. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focusing on communication from the perspective of "ordinary" people and businesses. It is divided into the following parts: Communication, Corporate Communications. The practical part includes the methodology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2011
- Vedúci: Vlasta Střížová
- Oponent: Lukáš Burkoň
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
Effective Internal Communication and its Impact on Employee Motivation
Vismay Patel -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná