Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce – Bc. Ludmila Molišová
Bc. Ludmila Molišová
Diplomová práce
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Profitability of the Sale of Private Label Food Products in Retail Chain
Anotace:
Diplomová práce se zabývá privátními značkami, jejich vývojem, členěním, pozitivy a negativy plynoucími z jejich prodeje a faktory, které mají vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Empirická část analyzuje výnosnost a prodejnost privátních značek maloobchodního řetězce ENAPO. Dále srovnává privátní produkty s ostatními obchodními značkami. Na základě ekonomických analýz a průzkumu mezi zákazníky …víceAbstract:
The diploma thesis is concerned with private labels, their development, structure, positives and negatives of selling them and factors that have influence on consumer’s purchase decision process. The empirical part analyses profitability and sales of private brands of the ENAPO retail chain. It also compares products of private brands with retail labels. On the ground of economic analyzes and customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Oldřich Tvrdoň, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Privátní značky používané v retailu
Jan Jungwirth -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Jitka SAHANOVÁ -
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Michaela MICHLÍKOVÁ -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Aneta Růžičková -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Klára Petrů -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk STUDENÝ